Kontorspinglor

Idag har varit en otroligt kul dag. Vi garvar så mycket på kontoret. Enda problemet är att fokusera på det jag ska göra när det är roliga samtal på gång hela tiden. Glömde min musik hemma idag, annars brukar jag stänga ute allt när jag ska skriva. Man kommer på sina små knep..

Skrivit klart min kärlekskrönika i alla fall. Den är väldigt personlig. Men jag hoppas att den kan inspirera tjejer till att stå upp för sig själva och förhoppningsvis inte göra om exakt samma misstag som jag har gjort i mina förhållanden. Trodde aldrig att jag skulle säga det, men just nu så älskar jag faktiskt att vara singel. Eller jag är i alla fall glad att jag inte sitter fast i någon död relation och måste älta i timmar varför han gör si eller så. Man kan verkligen bli galen av sånt där. På riktigt. Har gråtit så mycket över killar i mina dagar. Så nu är det deras tur att gråta över mig haha.
Ikväll ska jag nog bara pyssla om mig själv. Pussa på katterna och äta godis. Jag önskar att mina lägenhet alltid var så där nystädad och luktade såpa och doftljus. Istället för att lukta kattbajs och vara stökig. Men man måste nog inse sina begränsningar.






Längtar hem till mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hejsan!



Jag har en snabb fraga har som jag tankte fraga praktikanterna pa Egoboost. Jag ar en 23 arig journalist student med inrtiktning mot magazine, som bor I England. Jag kommer hem till Sverige under sommarn och ar jatte intresserad av att praktisera i nagon manad eller tva. Vem kontaktar jag? Hur gar jag till vaga om jag vill ansoka om en plats?



MVH



Fatima

2011-03-15 @ 16:39:01
URL: http://lifeoffatima.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0