Skön söndag

Hemma! Hotellet var verkligen supermysigt och prisvärt. 850 spänn för en natt + middag + frukost + bastu/pool. Härligt att komma bort lite och skämma bort sig. Nu fattas bara en underbar pojkvän som jag kan ta med nästa gång. http://www.skargardshotellet.se

Idag har jag varit och tränat och fikat med min vän Carolin på Muggen. Jag hade igentligen planer för ikväll men jag kände mig tvungen att ställa in... Samtidigt som vänner är det viktigaste som finns, så måste man också ta tid för sig själv. Gillar att pyssla på söndagskvällarna å ställa in sig för veckan. Typ städa, duscha, handla mat.. Ska skriva lite på en sak också.

Carolin och jag träffades när jag pluggade i Vänersborg. Det var en galet rolig tid. jag bodde där i ett år, först i en korridor och sen flyttade jag ihop med en tjej i en lägenhet. Caroline och jag var grannar och vi festade, åt tacos och såg på film ihop. Och gick i samma klass. Hon är en av de finaste personerna jag vet. Kollade igenom lite bilder och hittade denna på oss. Jag är 20 år och vi är ute på klubben LIPZ i Trollhättan. (värsta balla stället) Lite nostalgisk blir jag. Älskar mina putande läppar och att bh:n sticker fram. (ser kanske likadan ut nu förresten när jag tittar på bilderna från igår, haha)
Längtar till världens roligaste jobb imorgon! Puss på er




Jag och Carro bjuder på en klassisk fjortispose. Trollhättan, 3 år sen.

Kommentarer
Postat av: K

haha underbart att du varit på LIPZ. själv bor jag i Trollhättan och varje gång man berättar om LIPZ för sina vänner i Sthlm ex. skrattar de ihjäl sig och tror det är ett dansbansställe!

2011-03-15 @ 14:40:03
URL: http://klaralinnean.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha, klockrent. LIPZ är ju världens bästa ställe. Saknar det så mycket! /cissi

2011-03-15 @ 15:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0