Morgonproblem

I morse vaknade jag i vanlig ordning av att mina katter sprang över mig. Det är ju bra att man vaknar men lite jobbigt med tramptramptramptramptramp över magen en timme innan alarmet ringer. försökte göra frukost och lyckades hälla mjölk i min apelsinjuice istället för i kaffet. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Förstår mig inte på hurtbullar som promenerar innan frukost och andra sjuka grejer. Jag behöver en startsträcka på typ tre timmar innan jag kommer igång. Synd bara att resten av Sverige inte har samma dygnsrytm som jag!

Men idag har jag varit sjukt effektiv. Skrivit klart mina två artiklar och håller på med en tredje. Kommer kännas så jäkla coolt att hålla tidningen i handen. Nu ska jag springa iväg på jobb nr 2 !


Så här högt kan jag hoppa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0