Mina små i-landsproblem

Jag vet att det finns krig och svält och kärnkraftsolyckor och Aids men det finns ändå en massa småsaker som jag stör mig på i vardagen. Jag känner ett stort behov av att dela med mig av dessa till er.

* Att man aldrig hittar hårnålar för att sätta upp håret även fast man köper nya hela tiden och när hårnålarna tappar "klämförmågan" och lixom går upp.
* Att man aldrig hittar matchande par strumpor fast man köper nya hela tiden.
* Att ens snygga trosor alltid ligger i tvätten när man ska på dejt och man tvingas ha urtvättade mormorstrosor med hål i.
* När mitt batteri dör när jag lyssnar i min mp3 på gymmet/på väg hem på natten.
* När internet är segt
* När man har bestämt träff med någon och personen avbokar en halvtimme innan
* När rouget/pudret går sönder i väskan
* Långsamma människor som tar ut pengar i bankomaten/hämtar ut tågbiljetter när jag har bråttom
* Uttag medges ej...
* Inget mjölk till kaffet
* När det går på en hel skolklass med skrikiga sjuåringar på min buss
* Alla barn som gråter/skriker och likgiltiga mammor/pappor som inte gör något
* Att inte få någon sittplats på tunnelbanan när jag är tvungen att sminka mig på morgonen
* När pizzan har blivit kall på vägen hem

Vad stör ni er på?


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha sjukt! Stämmer enormt mycket!

2011-04-04 @ 19:01:00
URL: http://dingiraff.blogg.se/
Postat av: Niki.K

* Människor som håller samma hastighet som sniglarna på stan(när jag har bråttom)

* När man är skitnödig och inser att den sista toalettrullen ej räcker till

* När man känner att man ska nysa men nysningen "försvinner" precis innan och det istället stick något så j****** i näsan

* När någon snor ens tvättid



:)

2011-04-04 @ 22:18:19
URL: http://www.nattstad.se/Niki.K
Postat av: Malin

När man måste frysa halvt ihjäl medan hudlotionen torkar....

2011-04-05 @ 00:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0