Min söndagskväll !

Städningen tog heela dagen men nu är det uberfint här i alla fall. För några år sedan hade jag aldrig kommit på tanken att svabba golv och tvätta fönster en lördag, men jag antar att det är det som är att bli vuxen.. När man är tillräckligt gammal för att vara uppe sent, äta glass till frukost och inte städa rummet så har man blivit så vuxen att man ändå inte vill göra det. Helt ologiskt! Borde flyttat hemifrån när jag var 10 istället.

Ikväll var ja och fina Michaela på Vapiano. Mysigt. Vi var jättesugna på att gå ut men allt är ju dött klockan 9 och vi kunde inte vänta tills stan vaknade. Jag är alldeles för gammal för att komma till kontoret på 5 timmars sömn nämligen...



Kommentarer
Postat av: Anna

tips på hur vi ska bete oss mot killar som kommer och går när de vill, KK och hur vi ska hantera situationen för att få ut bästa möjliga! Lite spel osv vore kul om du hade en textinlägg om :) SUPERBLOGG

2011-03-21 @ 00:55:40
Postat av: TILL ANNA

Tips: Kära inte ner dig i den här typen av killar utan för att få ute det bästa möjliga måste du ha inställningen "att du också är ute efter att ha lite kul". Att faktiskt sluta drömma om att han ska förändras och ta det för vad det är är mitt tips för att slippa sömnlösa nätter.

2011-03-21 @ 11:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0