KONSUMTION

Köpte en mini whiteboardtavla på Svanströms igår. Perfekt att sätta upp på väggen å skriva upp viktiga grejer på.
100 spänn kostade den.



Mitt på hötorget sålde en skäggig man fina tavlor, köpte en lite halvcheesy plåtskylt som jag tyckte var fin.
100 spänn kosta den med


Shoot for the moon. Even if you miss, You`ll land among the stars


Snygg liten sko från din sko 399 :- Dock lite kall att ha när det snöar..

Min lägenhet börjar mer och mer likna en loppmarknad med rosa saker med blommor på, söta kakburkar, spets och sammet och dofttvålar. Jag gillar det. Jag måste nog kompensera för att jag aldrig fick en himmelsäng som liten och att jag hade fula tapeter med frukter på istället för rosa blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0