JEANSBOJKOTT!

Har ett problem när det kommer till jeans i förhållande till min röv och mage. Från och med nu tänker jag slänga ALLA mina jeans. Jag är så J***a trött på att få ont i magen och inte kunna sitta ner utan att knäppa upp dem och glömma att knäppa dem när man ställer sig upp och att känna sig helt uppsvälld efter en hel dag i tajta jeans, det är fan inte värt det. I morse löstes detta problem med att jag fick låna en väns träningsbyxor efter att ja för sista gången hade tagit på mig mördarjeansen. Så här sexig var jag idag.






Klipper sönder mina favvobyxor. vad ska midjor som håller in magen vara bra för? skit i det, andas och var glada istället!




Kommentarer
Postat av: Gurra

Tjena!



Den där blinddejten lät spännande. Berätta mer!

2011-04-04 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0