Jag behöver er hjälp!

Jag skrev tidigare ett inlägg som heter "dumpa honom-han vill faktiskt inte ha dig". Då hade jag snurrat runt i destruktiva relationer i flera år med killar som faktiskt inte ville ha mig. Det krävdes litervis med tårar, timtal av analyserande ihop med mina vänner över varenda sms, och timmar av väntan på att en tyst telefon skulle ringa innan jag insåg den befriande sanningen "han kanske inte vill ha mig".

Jag slutade att ursäkta killarna över deras taskiga barndomar, stressiga och krävande jobb och emotionella svårigheter. Jag satte värde på mig själv helt enkelt. Hur lockande det än är att skicka iväg det där sms:et mitt i natten när ensamheten är som värst, så låter jag bli idag. Jag har lärt mig den enkla sanningen att om en kille är intresserad så visar han det. Han behandlar dig inte som luft inför kompisarna och han har tid att ses även om han är "i en stressig period på jobbet". Om detta kommer jag bland annat att skriva om i första numret av Egoboost och jag behöver ER hjälp!

Har du en rolig, ärlig och inspirerande historia om hur du insåg att en kille inte var rätt och satte värde på dig själv och gjorde slut så vill jag höra den! Kanske hade du hängt ihop med en tråkmåns i flera år som aldrig ville hitta på något kul innan du fick nog, eller en snubbe som alltid hade ursäkter för att slippa träffa din familj? Eller hade han glömt bort hur en telefon fungerade? Eller var det lite för många samtal från olika tjejer mitt i natten..? När fick du nog? Vad gjorde du? Hur reagerade han? Och hur kändes det efteråt? Skriv (kortfattat) till [email protected] så har du chans att bli publicerad i nästa nummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0