Första dagen avklarad!

Sitter på kontoret här på Egoboost och är nästan klar för dagen. Har hört att det kommer några snygga fotografkillar hit om en halvtimme så försöker dröja mig kvar lite .. .

Gud så bra det här känns! Har fått en artikel som ska vara klar tills imorgon som jag skrivit på idag och sedan har jag bokat in två intervjuer som jag gör imorgon. Ska nämligen jobba hemifrån eftersom Isabella och Josefin (redchef) ska åka till Umeå.
Bra stämning på kontoret. Mycket killsnack och väldigt tjejigt... Tror att det här kommer att bli riktigt kul och utmanande!



Kommentarer
Postat av: sofia

Guud vad kul att få ha praktik där! Renda drömmen :)

2011-03-07 @ 18:09:20
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste bara berätta - jag hittade din blogg idag TACK VARE att jag kikade in på ''blondinbella''s blogg och såg att hon länkat hit. Har nu läst hur många inlägg som helst som du skrivit och kan säga det direkt att du är GRYM! Jag kommer verkligen fortsätta att läsa din blogg och hoppas verkligen du fortsätter - Jag är en 18-årig tjej i en stad där alla tjejer ser i stort sett likadana ut (inklusive jag,nästan). Det går liksom inte se personligheten i oss ungdomars stilar här i stan, och det är avskyvärt! Ville bara dela med mig av lite kort info. ( är ingen galning men gillar med att skriva och diskutera sånt här) haha, ser verkligen fram emot fler goa inlägg här! kram :D

2011-03-07 @ 18:52:30
Postat av: Ida P

Jag hittade också din blogg via blondinbella. Härligt jobbat! Lycka till på praktiken!

2011-03-07 @ 21:25:33
URL: http://idapeters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0