dans och dejt

Idag blev det jobba hemifrån för Josefin är sjuk och Bella är på plåtning. Min första tanke var: å nej var tråkigt! Då vet man att man gillar sitt "jobb". Tävärr blir det ingen aw heller som jag hade sett fram emot. Fick ändra om mina planer lite, så nu ska jag gå och dansa afrikansk dans klockan 4 med maskrosgänget. De har hyrt en lärare 1,5 timme. Är lite nervös faktiskt. Älskar att dansa men tänker mig att en flummig kvinna kommer slå på en trumma och så ska man skaka kroppen och göra konstiga ljud och leva sig in i musiken. som stel svensk så är ju sånt lite jobbigt.
Sen ska jag göra ett litet socialt experiment och gå på blinddate. Varför inte liksom? Fast idag finns det ju inga riktiga blinddates för man kan ju kolla upp allt om varandra. Mystiken försvinner lite bland alla "tokiga" fyllebilder på facebook.

gud vilken gris jag är förresten. sitter i min soffa invirad i täcket och äter spaghetti och tomatsås och lyckades spilla ner hela täcket precis. Plötsligt känns inte min fars ord så dumma: ÄT INTE I SOFFAN DU KOMMER SPILLA!!!!

Fast skitsamma . jag är ju vuxen. jag får spilla så mycket jag villl. HA  HA  HA

Kommentarer
Postat av: Svågern

Vafan, det är väl din soffa?!

2011-03-24 @ 08:02:06
URL: http://jantefrizon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0