Vanliga människor

Precis avslutat ett frukostmöte på redaktionen. Underbart att börja dagen med lax, surdegsbröd, kaffe, färska bär och blåbärsjuice. Den här veckan kommer att bli riktigt intensiv! Vi har deadline på fredag och jag har två längre texter kvar att skriva och en hel del smågrejer att fixa. Som tur är så är min utbildning klar och inget annat som distraherar, så jag kan fokusera till 100 %. Har alltid haft tusen sidoprojekt, varit mer eller mindre aktiv i organisationen maskrosbarn, varit kontaktperson, pluggat och jobbat samtidigt. Resultatet = Stress och dåligt samvete för att jag inte hinner göra något så bra som jag hade velat. Längtar efter rutiner. Frukost framför nyhetsmorgon, komma hem klockan sex å laga middag, eftermiddagskaffe, after work på fredagen, åka samma buss varje morgon. Ni vet sånt som vanliga människor gör.
Sen kommer jag ju säkert få ett psyk-tristess-ryck och vilja åka till Thailand ett år. Men inte just nu.

Hoppas ni får en härlig solig dag. (28 grader?!) Vi hörs om ett tag. puss 




Bild från Bellas blogg. Vad hände med mina bröst? Och övriga ansiktsmuskler? Klänningen är smickrande egentligen och den är från Indiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0