Da Peppes

Jobbade hemifrån igår från soffan för jag kände mig snurrig/febrig på morgonen (kan ha berott på att jag bara sov 4 timmar?) Har jättesvårt att sova när jag är stressad. Ligger och vrider på mig hela natten. Vill inte testa sömntabletter, gjorde det en gång och då domnade mina ben bort? Kör med valerina nu (naturläkemedel) men tror jag har blivit imun mot dem.. Har ni något bra sov-knep? Förutom de gamla vanliga.

På kvällen hade jag piggnat till och då unnande jag mig att gå ut och äta med min vän och bästa granne Mårthen, som förövrigt jättegärna vill att jag länkar till hans blogg. Förutom att han är en duktig journalist som jag bollar texter och idéer med så är han bra på att lägga dryga och roliga kommentarer om allt och alla. Skrattar sjukt mycket ihop med honom!

Vi gick till en jättegod Italiensk restaurang i Gamla stan som hette Da Peppes och efteråt tog vi en drink på Torget. Alltså stället Torget..

IDAG är det jobb på redaktionen som gäller. Deadline imorgon och mycket att göra. Hoppas ni har det skönt i solen och värmen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså... För vissa av oss är ju fyra timmar att betrakta som en helt ok natts sömn. Åtta är en sällan skådad lyx.



Bara så du vet!



Och ja, jag är bara avis på att du kan sitta i solen och dricka vin och äta gott.

2011-06-09 @ 16:02:57
URL: http://www.flix.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0