LATA DAGAR

Vilken lyckad kväll det var i torsdags! Kocken var grym (och skitsnygg). Vi åt musslor, lax och fantastisk dessert. Mycket killsnack så klart och snack om gamla tider och sjuka saker man gjort. Det är kul att Hanna och jag har exakt samma uppfattaning om vad fjortistiden innebar. Med andra ord: Buffalos, Savannbyxor, stora Fila-tröjor, svartmålade ögonbryn, åka bakpå en moppe och dricka HB i en skog. De andra tjejerna  höll inte alls med. Slutsats: Enskede och Sundsvall ligger på samma utvecklingsnivå. Eller vad tror ni? Älskar i alla fall att skratta åt allt dumt man har gjort. Skönt att man har blivit så himla vuxen nu då? ELLER? Hembränt utbytt till rosé och coola moppepojkarna utbytt till coola pojkar med bil.. 

Efter middagen åkte vi till Josefinas på djurgården. Mötte även upp min kompis Caroline. En riktigt kul kväll, men många roliga inslag... 

Igår skulle jag och Mårthen till Fjäderholmarna. Om jag mådde bra? Nej. Om jag var sugen på att åka i en guppande båt? Nej. Slutade med att vi låg på en filt i Rålis, åt mat och läste tidningar. En HELT OK fredag det också!


NU ska jag möta upp Carro för ytterligare parkhäng. JOBBIGT LIV MAN HAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0