Sommarplaner

"Godmorgon"!

Gissa vad?! Bokade precis en resa till Köpenhamn om två veckor! Åker ner med Josefin och vi ska passa på att göra ett jobb för tidningen, men hinner nog med en massa annat kul också. .. . LÄNGTAR! Har aldrig varit i Danmark vilket ju ÄR HELT SJUKT?! Har fått tillbaka en del på skatten upptäckte jag igår. En välbehövlig sommarbonus!

Sommaren för mig ser ut som följande:
Midsommar: Skärgården med vänner
Gotland och almedalsveckan v. 27
En vän från London bor hos mig ett par dagar.
Min födelsedag 19;e juli. (Vill göra något kul men vet ej hur, när eller var?!)
Köpenhamn!
Halmstad med en kompis v. 29.

Kommer att ha tid att bara hänga i Stockholm också och på vårt landställe på Värmdö. Det gäller att hitta en balans mellan att flänga runt så att man slipper vara rastlös och att faktiskt tillåta sig själv att ta det lungt och bara sova, läsa och chilla.

Vad ska ni göra i sommar? Har ni några tips på vad man kan göra hemma i Sthlm? Till exempel någon fin skärgårdsö eller något smultronställe som ni vet om?



Kommentarer
Postat av: Största systern

Jag vet en fin plats i skärgården...



Du kan väl komma och hänga lite med mig och barnen någon dag?



Och så ska jag para ihop dig med min kollega.

2011-06-21 @ 16:15:15
Postat av: Cissi svarar

Jaa !! vi får hänga snart tycker jag! Skrev till Lisa också å frågade när vi skulle ta den där födelsedagsmiddagen som jag skulle bjuda på?! Vi kan väl ses direkt efter midsommar? kram

2011-06-22 @ 11:10:52
Postat av: Ida

Dublin nästa vecka i några dagar - konsert och sightseeing!



Du har nog mer koll på Stockholm än vad jag har...

Kom till Urkult i Näsåker 4-6 augusti vet jag :D Bra musik, bra stämning och bra väder :) Jobbar med insläppet i år!



Ha en underbar sommar och hälsa Adrian!!!!!



MidsommarKRAM~¤~Ida

2011-06-23 @ 00:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0