Tillbakablick sommar 2010

Jag var i Estland med mina föräldrar. Vi bodde på ett "spahotell" på semesterorten Ösel som påminde om gamla stan. Vi spenderade två nätter i Tallin och gick och såg Svansjön på Operan! Finlandsfärjan dit å hem hade jag däremot gärna sluppit!




Firade midsommar ute på maskrosbarns lägergård i Hälsningland där jag jobbade två lägerperioder!
Saknar alla underbara kids och ledare jättemycket ..




Min fina kompis Ullis var och hälsade på i Sthlm!



Firade min födelsedag med Piknick i Rålis med mina vänner!



FÖRUTOM DETTA så hyrde jag en lägenhet i Hornstull med min kusin precis vid vattnet och hyrde ut min lägenhet!
Mycket kul minnen därifrån :)

Och allt känns så himla längesen! Har hänt så otroligt mycket detta år. Utbildat klart mig och fått heltidsjobb. Skaffat två katter. Slutat på maskrosbarn. Fått massa nya vänner. Tagit mig igenom en jobbig period och lärt mig mycket om migsjälv.
Hoppas att sommaren 2011 blir den bästa hitills!



Kommentarer
Postat av: Celicia

Jag saknar dig kissekatten! <3

2011-06-22 @ 01:59:58
URL: http://www.celiciahallin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0