Sommarens första dopp i Sickla

Idag var det ju helt sinnessjukt varmt så det gick inte att hänga i Kungsan, istället begav vi oss till Sicka Kaj och hade picknik och badade! Årets första dopp och jag är sjukt stolt över migsjälv! Brukar alltid vara en sån badkruka, men nu hoppade jag glatt ner i vattnet. Eller... ok då. Jag ålade mig ner för stegen och skrek av köldsmärta samtidigt som småglinen i vattnet skrattade åt mig. Hade ingen bikini eftersom det blev ett spontanbad, så fick gå hem utan trosor i kort fladdrig klänning. Det var lite jobbigt.

Nu har jag klämt i mig en pizza, kollat på REPRISEN av bigbrother-finalen och väntar på att en kompis ska titta förbi.
Imorgon är det jobb igen, ska bli skönt med lite ordning och reda! Saknar Josefin som legat på sjukhus :( Redaktionen ska hem till henne imorgon kväll och grilla och hennes mamma har hus precis vid vattnet i Danderyd så det kommer bli GRYMT!



Klänning : BikBok Ballisar: Dinsko


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag saknar dig också Cissiiii! Snart ses vi igen! :D

2011-06-07 @ 11:51:04
URL: http://josefinknave.se
Postat av: eileen

Du är så jävla snygg!!

2011-06-07 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0