Solhäng i slussen och deadline avklarad!

Riktigt bra start på helgen! Vi höll deadline för nummer två. Blev så stolt när jag och Hanna gick igenom det färdiglayoutade materialet. Kan nästan lova att detta nummer blir ännu bättre än det första, nu när vi alla fått rutin och dissikerat och utvärderat ettan. Jag har gjort två större artiklar, två intervjuer och en plocksida. Känns verkligen som att lämna ifrån sig sin bebis..

Efteråt tittade Mårthen förbi (han har sitt kontor precis i närheten) och vi gick till Helenes krog vid slussen, strax bakom Debaser och tog ett glas i solen. Så skönt. E-type satt precis bakom och myste med en tjej. Lite pinsamt men han var faktiskt en riktig idol till mig som liten!

Sedan hände något som var pinsamt på riktigt! Vi skulle titta in på ett ställe för att se om köket hade öppet, när jag lyckas stöta till en gubbe med min jätteväska och spilla ut hans öl så att glaset gick sönder och han och hans vänner blev helt blöta. Höll på att skämmas ihjäl, bad tusen gånger om ursäkt och köpte en ny öl till honom. Sedan gick ja snabbt därifrån. . .. .

Ibland är jag som en elefant i en porslinsaffär. Så klumpig . Blev en lugn kväll i alla fall och somnade innan klockan ett. Minns inte när det hände sist en fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0