Sökes: Sexig,snäll man som kan dammsuga

Nu närmar sig klockan sju och jag sitter själv här på redaktionen. Har just haft en intervju med en cool kille som coachar chefer om en artikel till tidningen som jag själv hade älskat att läsa, och renskrivit den. Nu är alla större texter klara, och jag är helt, helt slut i huvudet. Åt lunch på Vapiano idag (var lite wild and crazy och testade deras pasta Rustica med korv och potis och massa chilli - jättegott!)  Bjuder på en mörk bild därifrån!

Skulle egentligen träffat min barndomskompis Tony ikväll, men jag kände att jag var tvungen att bara vara hemma och varva ner. Har inte tvättat på en månad, så nu är jag inne på reservtrosorna och bikinitrosorna igen...Har en film hemma som jag inte har lämnat tillbaka på två veckor... Lär ju vara uppe i några hundra nu. Känner alltid att jag typ tappar kontrollen när jag träffat vänner och varit ute ett par kvällar i rad. När det blir äckligt hemma för att ja inte hinner fixa. Vill ha frukost hemma och att det ska lukta gott och finnas rena lakan. Hur gör alla andra? Hur orkar man städa hela tiden? Jag vill ha en snygg man som städar, tvättar och lagar mat. Hur jävla svårt kan de va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0