snel shef

Har jag sagt att jag har världens bästa jobb? När jag kom hit imorse så hade Josefin fixat världens finaste frukost! Bra start på veckan efter att jag har varit lite nere i helgen...

Idag ska jag få ihop en krönika, som lite ironiskt nog kommer handla om det jag verkar vara bäst på - singellivet!
Sen kanske det blir en sväng till Gustav som kommit hem från Tyskland. Tjatat om att jag vill ha Tysk korv (vet ej varför men det låter gott?) så får vi se om han kommit ihåg det! 

 

Jossan har en frukostfetisch utöver det vanliga. För flera frukostbilder kolla in hennes blogg.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Igår sa du att du absolut inte äter korv och har endast gjort det en gång på studentflaket. Nu drömmer du och tysk korv och äter salamipizza, jag får inte riktigt ihop det! Du får banne mig endast prinskorv att äta på midsommar.

2011-06-20 @ 21:54:33
Postat av: Cissi svarar

haha . Fan också. Men jag fick ingen korv igår. Och jag åt bara pytteyttelite salami. Jag är 30 % veggie?

2011-06-21 @ 12:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0