Snabbis!

Varit en skön dag idag på kontoret. Vi har haft en riktigt bra diskussion som förhoppningsvis kommer leda till en stor grej som vi ska dra igång i nr 3... Det kommer göra folk folk förvånade, glada och några upprörda. Otroligt häftig känsla av att vi alla drar åt samma håll och vill samma sak.

Nu är det långledigt och helgen inleds med tjejmiddag hemma hos Bella med en inhyrd kock (!!) och sen kanske en drink någonstans. Imorgon ska jag åka till Fjäderholmarna och äta räkor på en brygga med mina fina vän Mårthen. Längtar! Nu in i duschen, peppa igång mig själv med min 90-tals lista på Spotify och sen klädkrisa och sminka mig på samma gång. Har ni något tips för att peppa igång er själva när ni är sega?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0