Sämre har man mått..

Härlig lördag! Först kom min syster hit med min underbara systerson Einar och vi åt frukost tillsammans. Det skiljer ju 11 år mellan oss, så det är kul att vi börjat "komma ikapp" varandra på senare år, eftersom ålderskillnaden märks mindre ju äldre man blir. När jag var 10 och Becka 21 så var jag ju bara en jobbig snoris som snodde hennes VeckoRevyn å tjuvkikade genom nyckelhålet på hennes pojkvänner.

Efter frukosten åkte jag och mötte upp Michaela på kungsholmen. Vi promenerade bort till Skeppsbron och köpte glass. Hann smita in på H&M också och köpte en fin randig klänning och ett par högklackade på REA som jag tänkte ha ikväll, på Yrsas pojkväns 30-årsfest! Ska dit vid 8 ikväll. Så peppad!

En annan kul grej är att min kompis från London, Adrian, som jag lärde känna när jag var i Israel som 19åring, kommer till Sverige idag! Jag hasplade ur mig att han kan bo här om han inte hittar något boende, och det tyckte han ju var en perfekt idé eftersom han är student och pank. Nu är bara frågan hur jag ska få plats i min lilla etta med en tvåsitssoffa, för han å hans kompisar...... Hmmm . .kanske inte var helt genomtänkt ändå. Men kul!! Nu måste jag nog göra i ordning mig. . De har hyrt en teater för festen och Hanna på jobbet kommer spela skivor.


Min systerson Einar äter frukost hos mig


Supersnygga Michaela

H&M fynd..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad gjorde du i Israel? D:

2011-06-14 @ 21:24:35
Postat av: Cissi svarar

Jag jobbade som volontär på en kibbutz när jag var 19 år, sjukt kul!

2011-06-15 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0