Midsommarklänning

Satt kvar på kontoret till halv sju igår så hann bara springa förbi Indiska i gamla stan och ta första bästa klänning
jag hittade! Lite tveksam till den, men kan nog bli fin till ett par höga skor och lite smycken och lockat hår.

Idag har det ju i och för sig regnat så in i helvete mycket. Missade denna detalj när jag gick till jobbet imorse i klänning och högklackat. Kände mig som en ledsen blöt hund efter att ha klafsat runt i vattenpölar och smetat ut mascaran. Varför kan man inte köpa paraplyer i automater i tunnelbanan?

Ber till gud (okej tror inte på gud å tycker väl inte att man ska missbruka hans förtroende för en sån bagatell) Men jag håller tummarna att det är strålande sol imorgon på midsommar så vi kan ha klänning istället för gummistövlar!




Klänning Indiska 299 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0