Lunch i solen

Det är ju nästan omöjligt att få något gjort i den här värmen! Allt jag kan tänka på är glass glass glass.
Passade på att ta en lunchpaus med Gustav som jobbar i närheten. Vi köpte varsin sallad och satte oss vid vattnet. Vill bara byta om till bikini och bada.. Men har inte semester riktigt än så ska försöka hitta lite fokus nu. Kommit halvvägs in på septembernumret och juli-numret ligger just nu på tryckeriet! Finns i butik om bara någon vecka. Jag kan GARANTERA riktigt bra sommarläsning!

Ni vet väl förresten att vi söker en praktikant redan i augusti? Du ska vara 18 år och bo i Sthlm. Praktiken gäller i 6 veckor med start 2:a augusti. Skicka ditt cv, ett kort personligt brev och ett arbetsprov (ej en krönika!). Mejla till: 
[email protected]



Cissi: Får jag fota dig?
Gustav: Vad ska jag göra då?
Cissi: Se bara cool och jävligt snygg ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0