Kvällen igår på Mosebacke

På väg hem på bussen, trött efter 4 timmars sömn natten innan, jobb och shopping, får jag ett sms av Gustav som undrar om jag vill komma in på "en snabb öl" på Mosebacke.

Det slutar med en helkväll som avslutas på Malmen med honom och hans supertrevliga kollegor. Jättekul! Jag och Gustav får ett infall och bestämmer oss för att ta in på hotellet "för att det är så gott med hotellfrukost". Tyvärr var alla rum uthyrda..
Blev cheeseburgare och taxi hem istället!
 
Idag är jag liite seg, men solen och bästa jobbet gör att det inte märks så mycket! Vid sextiden ska jag möta upp en kompis på Erikssdalsbadet med tusen kids och kisspool. Ska bli så skönt! Svettas. Så. Mycket.




Sliten tjej på Malmen....


Kommentarer
Postat av: J

Kul

2011-06-28 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0