Konsten att göra ingenting

Idag har varit en skön inte-göra-någt-speciellt-dag. Måste träna på det. Känner alltid en sån stress när jag inte hittar på tusen saker, istället för att bara njuta av att vara ledig. Mötte upp min vän Gustav och delade på en jättekebab på Palmyras i Årsta centrum. När jag varit ute kvällen innan vill jag alltid ha fett, salt och cocacola. Så är det bara. Sen tog vi en promenad till årstasviken och jag plaskade lite, men det var alldeles för kallt för att bada idag!

Juste. Glömde att lämna tillbaka en film i tid, och nu fick ja betala 300 spänn för den! Måste varit de mest ovärda spenderade pengarna någonsin... 

I nästa vecka ska vi korra hela tidningen för att se att allt är perfekt innan den går i tryck. Jag ska på en studentmottagning, luncha med en tjej som jobbar på passion for business, ta en drink med en bekant jag inte träffat på länge och komma igång med träningen igen. Känns som en lugn och skön vecka. Nu ska jag äta knäckemackor med ägg till middag, framför tvn och inte göra något alls.. lyx!


Sveriges bästa (och största) kebab på Palmyras

Med Gustav!

Jag bor 10 minuter ifrån Årstaviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0