Jossan Bossar

Smygskriver ett inlägg och hoppas på att inte Jossan ska upptäcka det. Hade lovat att mejla en grej så fick lov att smita från korrläsningen i 5 minuter... Jossan är hård som sten. Hon ser så vän och mjuk ut men morrar som en liten ettrig pudel när hon kommer på en med att skicka sms eller googla "Cecilia Salamon" för fjärde gången. Vi gick och handlade papper till skrivaren på lunchen. - Du får bära, jag är nyopererad sa hon glatt medan jag fick svettas och bära tunga kassen. Nu har hon tagit min sköna skrivbordsstol medan jag får sitta på en hård röd i plast. Jag slickar mina sår och tänker att en dag ska det bli ändring. En dag ska jag bli lika bossig som Jossan. En dag ska jag bli chef. Då jävlar.





Djävulen bär Converse

Kommentarer
Postat av: gabi

hahah åh vad jag ler här för mig själv !! ni verkar ha så sjukt schysst stämning!

första gången jag ramlade in på din blogg, har inte vetat om att ni hade blogg också (förlåt visste faktiskt bara bella o josefine) men här kommmer jag in flera gånger - lägg till i favorit - check! :)

2011-06-14 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0