Jag vill gå på dagis !

Jag skulle PRECIS klicka i "acceptera leveranvillkoren" för köpet av denna myspys-overall för vuxna dagisbarn, när jag hejdade mig och tänkte "behöver jag den här?" Ja vet inte! Är det värt att lägga 700 kronor på något bara för att den heter "bubbelgum" och ser så skön ut att man aldrig mer kommer vilja ha på sig något annat, eller kommer jag ångra det bittert när jag är pank och måste äta nudlar i slutet av sommaren? Ni måste hjälpa mig. Josefin har en leopardrandig och jag vill vara lika tuff som henne. KÖPA ELLER STÅ EMOT??


ziperall.se 688 kr ink. frakt.
Värt eller ovärt?

Kommentarer
Postat av: sofia

KÖPA. jag köpte en för några månader sen, älskar att sätta på sig den efter jobbet och på bakis-söndagar!

2011-06-27 @ 13:58:32
URL: http://sofjon.blogspot.com
Postat av: linn

KÖP DEN! Har exakt den där och det är mitt absolut bästa köp någonsin. Den är fantastisk. Sen att den har en lite mörkare rosa färg inuti huvan gör att den blir ännu finare.

2011-06-27 @ 14:42:29
URL: http://linnhamrin.blogg.se/
Postat av: Caroline

NEJ! Är du galen? Ok att Hannis har en men hon är 9 år..

2011-06-27 @ 21:21:22
Postat av: carro

varför köpa en sådan dyr??? du kan hitta mycket billigare, på gina tricot till exempel...

2011-06-27 @ 22:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0