JAG ÄR FÖR COOL FÖR MITT EGET BÄSTA

Jävlar vilken bra kväll det var igår. Vaknade precis (?!). Förfest och tittandet av B.B finalen hos Reghina på söder. Simons kompisar från Norrland var med, så det var extra kul att han vann! Sedan taxi till Lobby där de flesta B.B deltagarna redan var. Vi dansade och hängde vid vinnarbordet (vipvipvipvipvip) (obs.cool tjej) Sedan fick jag en kram av Martin (se bildbevis nedan) och jag kände att jag kunde dö lycklig. Dock inget ligg men man kan inte få allt i världen. Nu ska jag faktiskt in till Kungsan och smaka på Stockholm-grejen/fira nationaldagen, som i och försig jag aldrig firat, vet inte riktigt hur man gör? Sverige-tröjan på och hejaramsor? Folkdräkt och nationalsången? Kul i alla fall. Heja heja Sverige.


Kommentarer
Postat av: yrsa

cooool du är cissi!!! min nya idol

2011-06-06 @ 20:49:43
URL: http://tacksomfan.se
Postat av: Caroline

Jag ser liiite dimmig ut i ögonen...

2011-06-06 @ 22:29:43
Postat av: Cissi svarar

Det måste bero på att du sitter så nära en IDOL-VINNARE! Glansig i ögonen av kärlek..

2011-06-07 @ 10:39:24
Postat av: Celicia

SNYGGEFAN! <3

2011-06-12 @ 22:02:16
URL: http://www.celiciahallin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0