Galej och gradvidångest

Godmorgon!

Idag har jag lite gravidångest, men det är nog bara hedlig bakfylla. Hoppas jag. Mådde jätteilla imorse å har ont i tuttarna också. Säkert bara pms, osv. Min kropp är nog fortfarande i chock efter att jag slutat med p-piller efter 10 år. Josefin följer intresserad utvecklingen och tjatar om att vi ska köpa grav-test på lunchen.
 - Vi suger på karamellen ett tag till, det blir roligare då, säger jag. 

Nejmen jag tror inte att jag kan bli med barn? Känner mig liksom för liten för det. Årets osmartaste kommentar, men det är så det känns.

IGÅR i alla fall. Efter jobbet gick jag och Josefin till OTW:s årliga sommarfest. Härlig takterass vid höttorget, och massor av god mat och vin. Sedan mötte jag upp en killkompis som jag inte sett på flera år och tog ett glas på uteserveringen "ett litet hak" på Östermalmstorg. Jättetrevligt. Ramlade i säng vid tolvtiden.

Nu måste jag jobba. Känner av Jossans arga blickar. Vi hörs! Återkommer om bebisutvecklingen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0