Fantasier

Hittade detta inlägg från tidigare.. Insett att jag är expert på att måla upp bilder i mitt huvud på hur saker ska bli. Med andra ord är besvikelsen inte långt borta när det inte riktigt blir som jag tänkt mig..
Här är en lista på saker som jag fantiserar om:

1. Att promenera på Djurgården med en fantastisk pojkvän, hand i hand.
2. Att gå på IKEA med sin fantastiska pojkvän och kolla på grejer till sin första gemensamma lägenhet.
3. Bröllopet med min fantastiska man. Klänningen, detaljerarna, smekmånaden. Ni vet.
4. Att få ha på sig pumps och en liten kontorsdress och få klappra runt på ett tjusigt kontor.
5. Hur fint jag kommer att bo när jag blir rik och vuxen.
6. Hur jag skulle göra om jag kom på (min fantastiska fantasipojkvän) med att ha varit otrogen.
7 Att jag stöter ihop med mitt ex när jag a) är med min nya fantastiska pojkvän eller b) är otroligt jävla skitsnygg
8.. Olika maträtter jag skulle vilja laga när jag har stor middag hemma/vill göra intryck på min nya fantastiska pojkvän/vänner
9.. Att ha grillkvällar med sina kompisar och hur HÄRLIGT det kommer vara
10. Att jag ska gå runt hela sommaren och vara lugn och harmonisk och vara allmänt snygg och lycklig och ha bruna ben och tunna sommarklänningar.
11. Hur pigg och glad jag kommer att bli SEN när jag blir en sådan där hurtig tjej som tränar och tar härliga morgonpromenader. Att jag vaknar och äter en stor HÄRLIG frukost i min härliga frottémorgonrock.
12. Hur fin min lägenhet blir när jag har målat om den, satt upp en himmelssäng, städat och renoverat badrummet. Hur allt kommer vara så där HÄRLIGT och man bara vill sitta uppkrupen i någon fotölj och läsa någon bok och dricka något jävla te.


Kommentarer
Postat av: anna

kan du inte skriva mer sådant här? roliga drömmar och även andra liknande inlägg som du gjorde förr? underbart att läsa! båsta killen, tjejen, verkigheten m.m

2011-06-15 @ 23:02:25
Postat av: anna

vad borde man göra för att få perfekta sommaren exempelvis ? ;) din blogg äger!

2011-06-15 @ 23:04:52
Postat av: Ex-svågern

Det är lite märkligt att så många av dina fantasier handlar om att bevisa för andra hur bra du är, när du är den ende som fortfarande tvivlar.



Titta dig i spegeln, och säg något klokt till dig själv, så har du inte mer att bevisa sen.

2011-06-16 @ 09:25:49
URL: http://www.flix.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0