Erikas student!

Känner mig gammal! Var på studentmottagningen för min bästa kompis lillasyster Erika igår. Har sett henne tulta runt i sandlådan och nu tar hon studenten! 5 år sedan jag sprang ut från Värmdö Gymnasium och jag kommer exakt ihåg känslan. Vad händer nu?
Önskar att jag hade vetat att det skulle ordna sig och att man inte behöver ha en färdig plan på en gång. Då hade jag kanske kunnat softat lite med ångesten. Hade i alla fall en trevlig kväll (trots regnet!) och att jag åt panacotta så att jag mådde illa. Vi pratade om midsommar nästa helg, när vi ska åka ut till Carolines landställe i skärgården och sova över och ha en riktig klassisk midsommarfest. Kommer bli så mysigt!

 


Jag, Erika och Caroline. Fina systrar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0