En liten bildserie över gårdagens eftermiddag...


När man för en gång skull masar sin röv till gymmet så är det stängt för renovering? Vilken "otur".




Så istället satte jag mig i gräset och hade en liten spontanpicknick. Mysigt. Tills det kom ett gäng punkare med högljudd stereo som satte sig bredvid. Förvandlades till besvärad tant.



Så jag var tvungen att gå och shoppa istället. =(



Gick crazy på JC REAN. ALLT som ni ser på bilden, förutom skorna från DINSKO, kostade under 700 spänn!? Spring till
Ringen! Eller förresten. Gör inte det. Lägg pengarna på något viktigt istället. Skaffa ett fadderbarn. Ska inte pracka på
er mitt köpberoende.

Snart ska jag berätta om gårdagskvällen ;) TA da..... (följetång för att hålla uppe spänningen)

Kommentarer
Postat av: J

bra

2011-06-28 @ 17:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0