Café Nero

Världens godaste lunch på Café Nero med "Skönhets-Anna" som har hängt på kontoret hela veckan och Josefin. Anna är verkligen en sån där tjej som alla måste älska. Fattar inte hur hon gör? Alltid glad, skitsnygg, rolig och trevlig. Hon är liksom
"härliga tjejen" personifierad. Vi åt fantastisk pasta och drack kaffe i solen. Och avhandlade det ständigt bestående samtalsämnet. MÄN. Vi vrider och vänder och dissikerar alla möjliga och omöjliga vinklar av de killar vi träffar eller vill träffa eller har träffat. Jag undrar verkligen om detta är typiskt tjejbeteende eller om det låter likandant på kontor där endast män jobbar? Tvivlar på detta..

Juste. Tror Jossan är arg på mig... Twitterrapade henne innan vi gick på lunchen och skrev... en sak.... När hon såg det blev hon så HIMLA SUR! Inte sådär hahaha-vad-dum-du-är sur. Utan som i nu-har-du-gått-över-gränsen sur.
Inte alltid man har samma åsikter vad som är humor.. . Får fjäska lite extra den här veckan. Nu sitter jag till exempel och matar henne med vindruvor. En början i alla fall.



Jag och Anna !

Kommentarer
Postat av: J

Hon i prickigt var snygg

2011-06-28 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0