Hermans och Big brothers efterfest!

Gjorde ett nytt försök att ta mig ut till fjäderholmarna idag, men det blåste och var lite kallt så jag och bästaste Carro tog en långlunch på mitt favoritställe Hermans istället. Carro har för övrigt gjort min fina header och är grym på webbdesign! Vad tycker ni om den?

Ikväll väntar en spännande kväll med Big brotherfinal hos en vän och sedan efterfest på Lobby! Ni som känner mig vet att jag har följt B.B slaviskt de senaste månaderna. Jag är nu lite orolig för vad jag ska fylla mina kvällar med i fortsättningen. Korsord? Lägga pussel? Spela tetris? Lära mig Franska? Kommer få sådan bigbrother-abstinens klockan 22.00....

Hoppas på många skandaler ikväll. Och ska göra mitt bästa för att få ligga med Martin. (haha)



Utsikten från  Hermans

Insåg precis att maten såg lite kladdig och äcklig ut på bilden. Typ som skolmaten. Gott var det i alla fall.



Söta Carro. Känt varandra i 16 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0