Äntligen fredag!

Då sitter vi här igen. Jag och Hanna. Hon kollar på något klipp på youtube och flinar för sig själv och brister då och då ut i ett högt garv. Vad ska jag berätta för spännande nu undrar ni? Kanske att jag ska ska fira andra numrets födelse ikväll ? Eller att fina YRSA (det syns inte när jag länkar?) ska ha fest på lördag? Eller ska jag berätta mer om min troskris och avslöja att jag idag har TRASIGA trosor från när jag var liten fjortis som jag har försökt knyta ihop? Eller kanske ska jag berätta att jag igår hade en väldigt lugn kväll, där jag kollade på en dokumentär om kvinnliga politiska ledare på svt och STÄDADE och kände mig duktig och att jag äntligen fick SOVA? Nej hörni. Känner inte att jag har något att berätta, så återkommer lite senare. Hejsansvejsan 

    

Kommentarer
Postat av: Caroline

Får fixa så att länkarna syns...

2011-06-10 @ 20:36:12
Postat av: Cissi svarar

tack webteknikern!

2011-06-11 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0