Vindsurfing!

Åh har ont i hela kroppen nu! Känns som att någon har kört över mig med en lastbil och sedan dragit ut alla mina leder i någon form av tortyrredskap. Igår var jag och vindsurfade.

Sjukt kul! Imponerad över min egen insats måste jag säga. Lyckades fantastiskt bra att bara köra rakt ut på sjön och hålla mig uppe på brädan, men när jag skulle svänga tillbaka blev det lite svårare. Två timmar senare fick instruktören komma och hämta mig i vassen med motorbåt. Vi var i Saltsjöbaden och det kostade 180 kr/timmen. Här är hemsidan.

Första gången jag testade en våtdräkt. Tänkte mig att jag såg ut ungefär som Lara Croft i Tomb Raider.







Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0