Gotland del 1

Klockan är 3 på natten och jag försöker blogga lite med väldigt segt internet. Har haft så otroligt roligt här i Almedalen! Inte varit något badväder direkt men vi har gått på en massa spännande seminarium och lyssnat på debatter och
promenerat runt i Visby, ätit god mat och bara haft det bra! Igår kväll hade egoboost sitt event, vilket var jättetrevligt och ikväll var det mingel med dagens media bland annat på Burmeister. Mötte sedan upp Mårthens vän Stiko Per och någon hockeytalang från Leksand (förstod inte allt hockeysnack) för en öl efteråt på stället Bolaget. Idag hav vi även hunnit med att äta middag ihop med två underbara tjejer som bor här. Julia och Chanine. (Det är Julias lägenhet som vi bor i). Skriver mer sen när jag får tid! Nu är jag så himla trött. Ska ramla i säng. Åker hem imorgon, men hade gärna stannat längre! Almedalsveckan har verkligen varit rolig och något som jag garanterat kommer att åka till igen. Här kommer ett litet urval av bilder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0