Världens bästa födelsedag!

Godmorgon sötnosar! Klockan är halv 3 och jag äter frukost med huvudvärk och mensverk och utkletad mascara i ansiktet - Men vad gör det? Jag hade en himla bra födelsedag igår!

Det hela började med att JAG FICK BLOMMOR MED BLOMBUD! Hallå? När hände det sist? Sedan åkte jag till Rålis för att möta upp tess och blev väldigt rörd när jag inser att flickebarnet har köpt prinsesstårta och gjort smörgåsar och köpt vin och pyntat med serpentiner. Så där hängde vi till kvällen, åt middag på Boulbar och badade och solade.

Sedan blev det gamla hederliga Soap bar. Jag frågade vakten varför han inte ville se mitt leg (jag ville att han skulle säga grattis) och han svarade : Jamen du hänger ju jämt här.

Fan. Stammis på Soap bar. Vet inte om det är bra eller dåligt? HUR SOM HELST - Så hade jag en jättejättetrevlig dag och kväll. Tack Tess och tack för alla fina gratulationer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0