Sista dagen på semestern

Har verkligen känt att jag varit ledig den här sista veckan. Inte haft något inbokat. Inte ställt klockan på väckning utan legat och dragit mig i sängen till klockan 12 och sen gått och badat. Gått ut mycket. Hängt med Gustav. Tagit varje dag som den kommit. Det har tagit ett tag att komma in i det lugnet. Att kliva av vardagshjulet.

Längtar till att sätta igång och jobba igen, även om det är en lyx att vara ledig. Saknar mina bästa kollegor mest. Nu sitter jag och skriver på mina höstmål. Vill fylla min tid med roliga saker som håller borta höstdeppet. Och längta efter projekt/resor att lägga undan pengar till. Hösten känns som en nystart. MEN jag hatar kyla, regn och mörker så nu bestämmer vi oss för att sommaren inte är slut riktigt än!

Här kommer lite bilder från i torsdags då Linnea bjöd på århundradets godaste hamburgare.
Sedan blev det utgång på Trädgården och Imperiet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0