Semester!

Nu går jag från kontoret! Ska iväg på Gröna lund med lite vänner och se Ziggy Marley uppträda och åka karusell och äta karamell och fröjdas hela dagen ut i ... Mora? Minns inte hur texten går. Efteråt blir det kanske en liten utgång, man vet aldrig! Idag har varit en fantastiskt rolig dag på kontoret. Jag och Josefin firade lite extra och åt lunch på Le Rouge i solen. Lite sorligt att städa bort sina grejer och inse att jag inte kommer tillbaka hit på en hel månad!? Vi hörs imorgon! Då blir det fjäderholmarna (jag ska fanimig komma iväg dit nu)! Så här ser jag ut idag.



Köpte en poncho igår från Åhléns, märke Complete, och jag älskar den! Precis vad man behöver på sommaren när det är för varmt för jacka men för kallt med linne. Nya jeans också från Lee. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0