Linas 24 - årsdag !

Direkt när jag kom hem från Almedaken kastade jag mig in i duschen och iväg igen för att åka hem till min kompis Lina på Kungsholmen och fira henne. Vi fann varandra på högstadiet när jag var en tuggummituggande fjortis med buffalo och hon var den snälla och lite blyga hästtjejen - ett högst omaka par. Men så skulle hon till Gotland och jag hängde på - och efter 4 nätter i ett tält var vi oskiljaktiga.

Vi åt middag ( lax med västerbottenost och klyftpotatis och grillade tomater, och sedan jordgubbstårta ) på hennes takterass med världens utsikt. Efteråt drog vi vidare till Oxid där vi dansade tills svetten bokstavligt talat rann.


Utsikten från terassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0