Hemma!

Förkyld och känner mig ungefär lika pigg som en 80 årig tant, men annars mår jag tiptop!
Gillade Köpenhamn starkt, men det var inte så stor skillnad från Sverige. Enda skillnaden var väl att du kan löpa vin på snabbköpet och att man inte riktigt fattar vad folk säger.
Det har varit jättemysigt att resa med Josefin, otroligt tacksam över att jag får chansen att jobba med så grymma tjejer. Vi har ommit nära varandra väldigt fort. Trots detta så märks ens olikheter extra tydligt när man bor tillsammans.. Jag tycker till exempel inte att det är något konstigt att man tar en powernap direkt när man kommer fram till hotellet eller unnar sig en lång sovmorgon..Typ till klockan 12.... Josefin är lite mer som ens hurtiga mamma när man var liten som tjatade om att man "inte kan sova bort hela dagen!". Jag skulle inte kalla mig själv lat... Jag är bara lite trögstartad :) . Vi hann i alla fall med en del på våra tre dagar - både Tivoli, shopping, ätit en massa god mat och druckit goda viner (skulle vilja starta ett matmagazine och bara äta mat hela dagarna), promenerat, gått på museum och dansat på svart-gayklubb.

Idag är en chill-och-städ-dag. Kommer en kompis över för middag senare. Här kommer lite bilder!



Frukost på ett Café

Bästa Josefin på Tivoli!

Vi köpte åkband så att vi skulle kunna åka ALLT! Tyvärr är både jag och Josefin två mesproppar så det slutade med att
vi bara åkte pariserhjulet och nyckelpigan typ.. Hmm. Väl investerade pengar. Jag är tuff och har behållit mitt band. Som man gjorde när man var liten. Tänker aldrig ta av det. Josefin är en svikare som tog av sitt efter en timme (!!??)

Maaaaaaaat! Hittade ett super - superställe med halva priset mån-ons. Läs om tipset i nästa egoboost ;)

Vi och två nyfunna vänner utanför gayklubben Cozy.

Kommentarer
Postat av: J

snuffsnuff

2011-07-15 @ 13:10:27
Postat av: Dominiciben

Very Good! I love it.

2012-08-22 @ 12:02:25
URL: http://dominiciben.blog13.com
Postat av: Robbin & Jesper

Hejsan!



Ursäkta för reklam/spam men ta gärna en titt på våran blogg. Gillar du snygga bilder så kommer du älska den!

http://www.aatw.blogg.se



MVH / Robbin & Jesper

2012-08-22 @ 14:09:14
URL: http://aatw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0