Hejdå!

Ryckte upp mig och åkte till Hammarby sjöstad och mötte upp Tess. Vi köpte pizza och la oss på en brygga vid Sickla udde och solade och pratade om livet. Jag kom fram till att jag måste ta lite mer risker och utmana mig själv mer, så lätt att bli trygghetsnarkoman och hamna i en liten bubbla av bekvämlighet. Vill inte leva mitt liv så. Så från och med nu ska jag leva efter filmen "YES MAN". Säga ja till allt. Nästan.

Imorgon åker jag till Halmstad, mitt tåg går 07.20. Så.Himla.Tidigt. Har inte packat något än - men det löser sig ju alltid!
Kommer inte ha något internet nu tror jag så kan bli lite dåligt med uppdateringar. Kommer hem lördag ELLER söndag. Med min beslutsångest bokade jag en ombokningsbar biljett!

Nu ska jag slänga ihop alldeles för mycket kläder i en väska, äta en panpizza och försöka trötta ut mig själv med filmen "Brothers".

Jag älskar er. Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0