Gröna lund! (igen)

Känner mig som värsta Tivolitjejen. Jag gör inget annat än åker karusell. Ändå har jag inte lyckats uppgradera min modighet så värst mycket. Det har gått från barnpariserhjulet till flygande kvasten ungefär. Alltid något. Nästa år kanske jag ger mig på vilda musen. Allt är möjligt.

Idag skulle min födelsedag firas eftersom min granne/vän/soulmaaaate Mårthen inte kan närvara på den befintliga dagen (som är på tisdag om nu någon skulle få för sig att vilja utbringa en gratulation). Så det blev Grönan eftersom jag tjatade så mycket.
M: Men då får du lova att åka ALLT. Allt eller inget Cissi! Jag betalar inte 300 spänn om du ska fega ur!
C: Jag loooooovar.
(hehe)

Sedan hade vi ett ganska stort gräl eftersom jag ändå inte vågade åka Extreme, Fritt Fall, uppskjutet eller någon annan självmordsattraktion. Det slutade med bläckfisken men det var något fel på vår vagn (?) så den snurrade runt runt runt i 100 km/h. Mårthen blev åksjuk och satt och mådde illa resten av dagen. NÄMEN ANNARS VAR DET JU KUL!

Nu ska jag ut och göra staden osäker. Är inte jättepartysugen men det är problemet med att bo själv- man kan ju inte sitta hemma och ruttna själv heller. Det är vid tillfällen som ikväll som det skulle vara så skönt att bo med nån kompis, så kan man äta pizza å kolla på film utan att prata, men ändå ha sällskap.

Någon som vill ställa upp 2-3 kvällar i veckan? Skriv till [email protected] du måste gilla katter och tycka att Pretty Woman är världens bästa film.



Så här såg det ut när det begav sig. 14 år och precis skaffat guldkortet. Hängde på Grönan hela sommaren och det var så jävla coolt. Tygkeps var också tydligen coolt. (jag längst till vänster om det inte syns?)




Kommentarer
Postat av: Caroline

vi ser verkligen stenhårda ut...

2011-07-16 @ 14:54:16
Postat av: Cissi svarar

Ja vet! Men var är min svarta tygkeps nu? Har du kvar din? Den är ju sååå ball !

2011-07-16 @ 21:07:27
Postat av: Celicia

HAHAHA! Vi satt och glodde på denna bilden vid lägereld i Hälsingland. Therese dog. Denise dog ännu mer.. alla skrattade!

2011-07-22 @ 21:02:17
URL: http://www.celiciahallin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0