Gotland del 2

Vi bestämde oss för att boka om vår färja och stanna ytterligare en dag, så att vi skulle hinna njuta lite av solen som kom fram på onsdagen och lyssna på en spelning på kvällen. Efter det gick vi till en fantastisk Italiensk restaurang innan vi avslutade sista kvällen på Gutes och mötte upp lite vänner. Kommer garanterat åka tillbaka till Almedalen - men jag kommer planera bättre och ha bättre koll på alla roliga debatter/seminarium/events. Och stanna hela veckan!

Tusen tack till finaste Julia som jag fick bo hos! ♥



Isola Bella - den bästa Italienska restaurangen jag har ätit på. Gå dit om ni är i Visby!



Ett dopp i havet. Det var så.jävla.kallt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Fina Cissi!

Ni är SÅ välkomna tillbaka. Nu har jag fått en lägenhet mitt i Visby. Så nästa år får ni kanske låna en lägenget som ligger mer centralt! ;)

PUSS O KRAM!

2011-07-18 @ 22:14:46
URL: http://juliagranwald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0