Djurgårdshäng med bigsiz

Jättegod lunch på Blå Porten med min storasyster, satt i deras mysiga innergård. Ligger precis vid Skansen så där har ni ett tips! Sedan tog vi en promenad och jag passade på att köpa ett par söta skor.

Idag bokade jag min resa till halmstad också, åker på torsdag och ska vara borta över helgen med en tjejkompis. Vi ska bo på ett vandrarhem och planen är sol, bad och fest. HÅLLER ALLA TUMMAR ATT DET INTE REGNAR!! Vill inte att sommaren ska ta slut, har lite ångest för det faktiskt. Det är juli men känns som höst..

Och imorgon fyller lilla jag år. Min vän Tess har lovat att uppvakta mig med nån form av vinpiknik i Rålis. Gillar inte riktigt födelsedagar. Tror i alla fall morgondagen blir mysig och jag har inga förväntningar alls.



Rebecka, min storasyster - gav mig kloka kärleksråd..


Jag såg ut som att jag sög in hennes kunskap som en törstig svamp... .


Men igentligen drömde jag om mina nya skor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0