Besluuuutsångest

Nu sitter jag i valet och kvalet igen - Mjuka Tvsoffan och filmen "Remember me" som jag köpt och leopardmjukisarna och sovtröjan, fett hår i knut och gos med katterna ELLER orka duscha, fixa mig och åka till Michaela som jag inte sett på en månad och dricka vin på hennes terass? Jag önskar att någon kunde uppfinna en zapp-funktion som gjorde att jag bara kunde ta mig till stan på en sekund. Finns det något mer partydödande än att sitta och vänta på bussen i duggregn? ELLER en beslutsknappfunktion. " Tryck på knappen och få svaret! ". Orkar inte fatta egna beslut!

Förlåt för mitt gnäll. I-landsproblem. Förlåt förlåt.
(fast det är ändå jobbigt)



HEMMAMYS VS PARTY?
          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0