Snubbar som inte fattar

Spelade biljard på City biljard i Skanstull. När vi hade kört ett par minut byter några killar till bordet bredvid vårt.
- äre lungt att vi byter bord? Vårt bord var så dåligt, säger en av killarna i mössa.
Visst, svarar vi, och skojar lite om att det kanske inte är bordet det är fel på.
Mösskillen tar mitt lilla skämt som en klar invit att fortsätta samtalet. Han frågar var vi kommer ifrån, om vi brukar spela biljard, vad mina föräldrar jobbar med osv.

Jag och min kompis Carro svarar jättekort på frågorna och försöker fortsätta spela. Men mösskillen vägrar att ge sig. När han inte får någon respons så säger han "är ni alltid så här seriösa tjejer?" Under resterande 1,5 timmar spanar han in oss varje gång vi ska skjuta och gör små inlägg om vårt spel. Blev så jävla obekväm men är i vanlig ordning för artig och uppfostrad till att le istället för att säga ifrån.

Egentligen hade jag velat skrika: VI ÄR INTE INTRESSERADE AV DIG, LÅT OSS VA IFRED, SLUTA GLO OCH SLUTA PRATA MED OSS DIN JÄVLA TÖNT.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig reklam för city biljard :(

2011-12-06 @ 14:59:10
Postat av: Max Pröckl

Fråga:

Varför sa du inte bara att du inte ville prata med dem? Att ni ville bli lämnade ifred? Avsaknaden av en diss kan tas som en invit....

2012-01-15 @ 01:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0