Morgonharmoni?

Alla som känner mig vet att jag inte är någon harmonisk morgonmänniska. Jag är sur, trött, seg och hatar världen innan klockan 10.00. Jag drar mig i sängen så länge jag kan innan jag måste springa till bussen med kaffet från pressbyrån som skvalpar ut över handen och sedan med tappra försök att sminka mig på den guppiga bussresan. När jag kommer till jobbet har jag typ hjärtklappning och ont i magen av stressen. MEN INTE IDAG. Jag vaknade innan alarmet ringde av en kramig kille. Åkte till kontoret en halvtimme Tidigare och köpte med mig frukost från café Kladdkakan. Sedan satt jag här själv och njöt av kaffet och tystnaden. Harmoni i sin renaste form.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0