Lanzarote del 1

Idag har jag flängt runt på stan i jakt på ett par skor till ikväll och så köpte jag löshår (?) och lite annat krimskrams. Kul det där att man tänker "åh vad ekonomisk jag är som återanvänder en gammal klänning och BARA köper lite accessoarer till". Och så POFF har man handlat för 700 spänn ändå.

Ikväll ska jag på stor middag hos Gustav och sedan har vi bokat ett drinkbord på ett ställe i stan. Aldrig gått ut på krogen på nyår förut så det ska bli...intressant.

Tänkte bara lägga upp lite bilder från resan. Har verkligen haft det helt underbart och jag älskade Lanzarote. Otroligt vackert och mysigt. Tur att både jag och Gustav är så rastlösa och vill hitta på saker hela tiden. Klarar inte att bara ligga vid poolen varje dag. Gott nytt år alla! 

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0